Voor wie

Onze feestjes zijn bedoeld voor basisschoolkinderen uit gezinnen in de gemeente Veenendaal, Rhenen en Renswoude.

De belangrijkste voorwaarde is dat een gezin zelf de financiële middelen niet heeft om een verjaardagsfeestje voor hun jarige dochter of zoon te geven. We richten ons daarom op gezinnen die zijn aangesloten bij een hulpinstantie uit de regio en/of in het bezit zijn van een Veenendaalpas, Cunerapas of Grebbepas.

Herken jij jezelf in deze situatie of ken je een gezin die je graag zou willen helpen? Vul dan zelf of samen met de betreffende ouder(s) het aanvraagformulier in. Doe dit zo volledig mogelijk om aanvullende vragen van onze kant te vermijden.

Vraag alleen een verjaardagsbox aan voor een kind:

• met een leeftijd tussen de 5 en 12 jaar;
  • woonachtig in Gemeente Veenendaal, Rhenen of Renswoude;
  • dat binnen 2 maanden jarig is.

Zodra wij de aanvraag hebben ontvangen kun je binnen enkele dagen een reactie verwachten. Kijk ook altijd even in de spam (ongewenste mail) of je geen berichtje van ons hebt gemist.

Na goedkeuring zullen wij een verjaardagsbox samenstellen en kun je een kinderfeest uitkiezen. We maken er een onvergetelijke verjaardag van!

Tot nu toe hebben we al meer dan 1250 verjaardagsboxen uitgereikt!