Nieuw: Sonja’s kinderkookfeestjes

Sinds de start van 2023 hebben we Sonja’s kinderkookfeestjes uit Rhenen mogen toevoegen aan ons lijstje van feestlocaties in Rhenen.

We zoeken altijd naar een goede variatie van locatie aanbod. Binnen- en buitenfeestjes, creatief of actief. De kinderen uit Rhenen die een verjaardagsfeestje aanvragen, krijgen dan ook een paar opties uit Rhenen te zien. Zo houden we het kort bij elkaar. Erg enthousiast dat we de basisschool kinderen uit Rhenen, die dit niet zelf kunnen betalen, deze mogelijkheid mogen bieden.

Sonja heeft zich in het verleden al meer ingezet voor basisscholen in Rhenen. Het jarige kind dat een feestje gaat kiezen bij Sonja krijgt een middag vol creativiteit. Sonja biedt het volgende aan: een workshop waarbij 2 gerechten en of een smoothie gemaakt kan worden, dit mag iedereen mee naar huis nemen, een versierde locatie, onbeperkt limonade of ijsthee, soesjes eten, zingen, cadeautjes voor de jarige en voor zijn/ haar vriendjes. Dit is een creatief feestje voor de echte kokkerellies.