Kleurwedstijd voor alle basisschoolleerlingen in Veenendaal

Om de samenwerking te vieren, heeft de kinderburgemeester samen met de stichting een kleurwedstrijd opgezet om het werk van BO viert FEEST onder de aandacht te brengen.Met deze kleurwedstrijd willen we laten zien dat een verjaardagsfeest niet voor iedereen vanzelfsprekend is. En hopen we dat de kinderen die in aanmerking komen voor een verjaardagsbox zich aanmelden voor een dag om nooit te vergeten.

De stichting bezorgt begin april op alle Veenendaalse basisscholen kleurplaten. Kinderen kunnen een kleurplaat inkleuren en inleveren bij de Bibliotheek in de Cultuurfabriek. De kinderburgemeester zal samen met de mensen van BO viert FEEST de mooiste kleurplaten uitkiezen. Er zijn prachtige prijzen door sponsors beschikbaar gesteld, zoals mountainbikes, zitzakken, leuke uitjes met de hele klas, ijsbonnen, te veel om op te noemen!