Overslaan en naar de inhoud gaan

Ivan en Fem van Os leveren een prachtige prestatie!

Stichting Bo Viert Feest
Afbeelding

Afgelopen maanden hebben Ivan (9) en Fem(8) van Os zich enorm ingezet voor het goede doel; Stichting BO viert FEEST. Met een prachtige donatie van 450 euro is dit meer dan gelukt!!

Vorig jaar tijdens de feestdagen kwam het idee om geen Sinterklaas meer te vieren maar juist iets voor een ander te doen. Want ook in Nederland zijn er een heleboel kinderen die het niet zo makkelijk hebben. Zo ontstond het idee van Ivan en Fem om zich in te zetten voor Stichting BO viert FEEST. Want ieder kind verdiend een verjaardag!

Het hele jaar door hebben beide kids tal van acties ondernomen. De verkoop van zelfgemaakte kaarten, een dagje helpen bij stichting BO tijdens het schoolhockeytoernooi, het geven van spreekbeurten op school en als klapper de flesseninzameling bij de AH in de Ellekoot. Dit getuigt van enorme inzet!

Zaterdag 16 december mocht BO het prachtige bedrag van 450 euro persoonlijk in ontvangst nemen. Wij als stichting zijn de beide kinderen meer dan dankbaar. Met dit prachtige bedrag kunnen we 6 kinderen (en hun vriendjes) een fantastische verjaardag bezorgen!

Ivan en Fem, we zijn enorm trots op jullie!