Overslaan en naar de inhoud gaan

FEESTELIJK JUBILEUM OP HET STADSSTRAND

Stichting Bo Viert Feest
Afbeelding

Afgelopen zaterdag was het dan zover! Stichting BO viert FEEST vierde haar 10-jarig jubileum op het Stadsstrand in Veenendaal. Samen met de burgemeesters en kinderburgemeesters uit Veenendaal, Rhenen en Renswoude werd het nieuwe logo onthult.

Afbeelding

Een groot feest waar je op de foto kon met onze nieuws mascotte, er was een goochelaar, een ballonenclown, een grabbelton en zelfs gratis popcorn.

We kijken terug op een geslaagde dag en hopen met de nieuwe BO nog veel meer verjaardagsboxen te kunnen aanbieden aan kinderen uit gezinnen die daar zelf niet de financiële middelen voor hebben.

Afbeelding

Wist je dat je zelf ook een steentje kan bijdragen? Organiseer een sponsorloop, zamel lege flessen in, verkoop je zelfgemaakte sieraden of maak gebruik van onze grabbelton. Met het ingezamelde geld vullen wij leuke verjaardagsboxen. Alle hulp is welkom!