En de winnaar is....

Woensdag 11 mei was het dan zover; De prijsuitreiking van de kleurwedstrijd van Stichting BO viert FEEST!

Eind april hebben alle basisischoolleerlingen in Veenendaal een kleurplaat ontvangen. Met deze kleurwedstrijd willen we laten zien dat een verjaardagsfeest niet voor iedereen vanzelfsprekend is. En hopen we dat de kinderen die in aanmerking komen voor een verjaardagsbox zich aanmelden voor een dag om nooit te vergeten.

Het was geen makkelijke tekening maar bijna 400 leerlingen durfden de uitdaging aan te gaan en leverden de tekening in. Met prachtige tekeningen als resultaat! Op 5 mei hebben we samen met de kinderburgemeester Avalon de kleurplaten gejureerd. Het was nog een hele kluif om de mooiste tekeningen uit te zoeken maar het is uiteindelijk gelukt. Diezelfde dag ontvingen alle prijswinnaars een uitnodiging voor de prijsuitreiking op 11 mei in het spectrum in Veenendaal.  Om de spanning erin te houden wisten de winnaars niet welke prijs ze konden verwachten.

Woensdag 11 mei zat de hele zaal van het spectrum vol met kinderen en ouders. Samen met de kinderburgemeester Avalon hebben we de prijzen uitgereikt. Het was een hele leuke middag met heel veel blije kinderen.

Een overzicht van de prijswinnaars:

Mountainbike van Bikebear: Ilse Kleijer,Sylke Lambers en Koen Buijs
Zitzak van Kidsdecoshop: Sofia van Maarseveen en Nour Aldarwish
Sonos Roam Speaker van Beda Techniek: Malak Baza
Prison Island arrangement Kings & Queens: Ahmad Mehran, Anne Ruth Vlastuin, Elise Cramer, Collin Terpstra, Sarah & Ismael Daoudi, Lisa Velthuizen, Laura de Winter, Lotte van Ginkel, Amber en Quinn Bos
1 uur Jumpen met de klas bij The Maxx:   Kenza Baree
Minigolf met de klas bij MultiGolf Maurik:  Esil Say
1 uur Bowlen met de klas bij Olround Bowling:  Mees Oudshoorn
Cadeaubon € 25,- Toet Junior Store Veenendaal:  Luke van den Heuvel en Annelie Vlastuin
Cadeaubon € 25,- Popcorn Kids Veenendaal:  Mijs Jakobsen en Yarah
Cadeautas vol knutselspullen van Verfijnd: Heidi
IJsbon €15,- van IJssalon Zazu:  Noah Versteeg, Sarah Hiralal, Leanne Scholte, Thijs Schippers, Coco, Mila Berends, Adam Saidi, Sven de Man, Rosalie Koudijs, Jesse, Colin de Kievid, Olivier, Casper van Schagen, Annabel vd Toorn, Emily Maris, Lieke Roskam, Merle van Vuren, Julia Rakers, Fiene Poelsma en Imran Riyan