Cheque ontvangen Help Nederland vooruit van ING Nederland

Zaterdagochtend was de cheque-uitreiking van de campagne Help Nederland vooruit van de ING Nederland.

De samenleving is in beweging. Burgers, bedrijven en maatschappelijke organisaties worden steeds actiever nu de overheid vaker een stapje terugdoet. ING Nederland vindt het belangrijk te investeren in omvangrijke, maatschappelijke initiatieven en ideeën, maar ook om lokale projecten een steuntje in de rug te geven. Voor de vierde keer organiseerde ING Nederland de campagne Help Nederland vooruit. Een campagne waarbij lokale initiatieven kans maken op een donatie van het ING Nederland fonds.

Een maand lang hebben buurtverbeteraars hun lokale initiatief kunnen aanmelden voor een donatie van het ING Nederland fonds. Uit de daarop volgende selectieprocedure zijn een aantallen initiatieven geselecteerd waarop vervolgens drie weken gestemd kon worden. Samen met de andere geselecteerde goede doelen werden we 9 maart uitgenodigd op het ING kantoor in Ede voor de uitreikingen.

Wij hebben een cheque van 1500 euro in ontvangst mogen nemen! Met dit mooie bedrag kunnen we weer 20 verjaardagsboxen uitdelen. Super dus!

We willen alle stemmers hartelijk danken voor de moeite die jullie hebben genomen om ons te helpen.

Ieder kind verdient een feestje!