BO krijgt een nieuwe uitstraling

Stichting BO viert FEEST bestaat 10 jaar! Om dit te vieren hebben we BO in een nieuw jasje gestoken.

Om ons te helpen bij het nieuwe ontwerp hebben we groep 6 t/m 8 van Basisschool WereldKidz Balans gevraagd een ontwerpwedstrijd te organiseren. Vol enthousiasme gingen de kinderen aan de slag. Veel ideeën kwamen voorbij en uiteindelijk hebben we samen met Marieke van Okkerreclame een nieuw logo voor stichting BO viert FEEST ontworpen.

De nieuwe BO is een vrolijk en nieuwsgierig vosje dat allemaal leuke avonturen beleeft. Een karakter waarmee de jarige job of jet zich gemakkelijk kan identificeren. Elke jarige mag, net als BO, vriendjes en/of vriendinnetjes uitnodigen om samen zijn/haar verjaardagsfeestje mee te vieren.

Met het nieuwe logo hopen we nog meer kinderen uit arme gezinnen een verjaardagsfeest aan te bieden. Want ieder kind verdient een feestje!