Basisschool Mozaiek Petenbos steunt stichting BO viert FEEST

Veenendaal - Afgelopen maand zijn kinderen uit groep 7 en 8 langs de deuren gegaan voor de Kinderpostzegelactie. Nieuw onderdeel van de actie is Lokaal Besteden. Scholen kunnen een deel van het opgehaalde geld besteden aan een lokaal goed doel. Wereldkidz Mozaiek Petenbos koos stichting BO viert FEEST. Stichting BO viert FEEST zamelt geld in waarmee verjaardagsfeestjes worden georganiseerd voor basisschoolkinderen uit gezinnen in Veenendaal die daar zelf de financiële middelen niet voor hebben. Alle hulp is daarbij welkom!

Opbrengst

De kinderen uit groep 7 en 8 van Mozaiek Petenbos hebben het samen voor elkaar gekregen om 3483,37 euro op te halen waarvan 870,84 euro bestemd was voor het lokale doel. Een prachtige opbrengst waarmee we het certificaat SUPERSCHOOL hebben verdiend! Niels uit groep 7 verkocht van alle leerlingen de meeste postzegels en mocht de Kinderpostzegelactie cheque overhandigen aan Manon Caron, voorzitter van BO viert FEEST