Overslaan en naar de inhoud gaan

Alle feestjes

Stichting Bo Viert Feest

FEESTJES VAN STICHTING BO

Wat is er als kind nou leuker dan je verjaardag vieren met je vriendjes en vriendinnetjes? Wij vinden dat dit voor elk kind, rijk of arm, mogelijk moet zijn. Daarom biedt Stichting BO viert FEEST verjaardagsfeestjes gratis aan voor basisschoolkinderen uit gezinnen die hier niet de financiële middelen voor hebben. Afhankelijk van de leeftijd van het kind zijn er verschillende feestjes waaruit zij kunnen kiezen.

INVULLING VAN HET FEESTJE

We hebben verschillende feestjes zodat er voor elke leeftijd wel wat leuks tussen zit. Van lekker tutten of sieraden maken tot ravotten in een grote speelhal. De feestlocatie bepaalt de exacte invulling van het verjaardagsfeestje. Heeft u vragen over de invulling van het kinderfeestje? Neem gerust contact met ons op.

Tot nu toe hebben we al meer dan 1250 verjaardagsboxen uitgereikt!